Cookie beleid Best Vooruit

De website van Best Vooruit is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies om jouw bezoek makkelijker en persoonlijker te maken. Hieronder een overzicht van de noodzakelijke en optionele cookies waar je toestemming voor kunt geven. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Wedstrijdtafel

Instructie voor wedstrijdtafel

Voorbereiding:

  • Haal de sleutel (loper) op bij kantine personeel.
  • Haal de instructie map en scheidsrechterfluitjes op bij kantine personeel.
  • Haal de banner op bij kantine personeel.
  • Haal de koffie- en thee-pas op bij het kantine personeel.
  • Haal de EHBO koffer op bij het kantine personeel.
  • Plaats de banner op het podium en zorg voor een veilige toegang naar het podium.


Benodigdheden:

  • Indeling kleedlokalen. Info te lezen bij terreinmanager. Maak een foto!
  • Indeling velden. Info te lezen bij terreinmanager. Maak een foto!
  • Sleutel (loper).
  • Telefoonlijst personen en (nood)diensten. Staat in de instructie map.
  • EHBO koffer.
  • Pasje voor betaling koffie en thee.
  • Eventueel setje voor scheidsrechters, indien scheidscomm. die beschikbaar stelt.


Taken:

  • Opvangen gast teams. Wijs de teams op het achter de omheining blijven.
  • Opvangen scheidsrechters (normaal gesproken door scheidscommissie)
  • Trakteren op koffie of thee.
  • Vriendelijk doorverwijzen, zo nodig meelopen.
  • Eventueel eindstanden noteren en doorgeven aan coördinator (indien het Best Vooruit team dit niet via de app zelf kan doorgeven).
  • Bij calamiteiten (nood)diensten inschakelen.
  • Eventueel calamiteiten doorgeven aan de coö
  • Doorverwijzen naar scheidscommissie of evt verstrekken van fluitjes van de scheidscomm.

Afvaardiging, altijd 2 ouders uit hetzelfde team.

Tijden voor het seizoen 2022-2023:

            O8 tm O12       Dienst van 08.30 tm 11.30 uur.

            O13 tm O16     Dienst van 11.30 tm 14.30 uur.

Bij vragen kan er gebeld worden met de coördinator van de betreffende afdeling:

 

Mini’s                          Ellen Versteegh                      0625 022256

O8-9-10                      Sjef van Lieshout                    0645 580869

O11-12                        Natalie Bouwmeester            0613 943737

O13-14-15-16             Maurice Roos / Jean Relou    0655 696885 / 0613 072943

O17-19                       Mello van Kol                         0625 071491

Meiden                       John van de Biggelaar            0623 988497             

Bestuur                       Arent van de Sande                0651 814943

Planning wedstrijdtafel  
SEIZOEN 2022-2023    
Tijden      
  zaterdag    
  9-12 uur bezetting uit groep O8-O12  
  12-15 uur bezetting uit groep O13-O16  
       
Planning      
  zaterdag    
  datum tijd team
  21-jan 9-12 uur JO 9-2
    12-15 uur JO 13-3
       
  28-jan 9-12 uur JO 10-3
    12-15 uur JO 15-3
       
  04-feb 9-12 uur JO 10-2
    12-15 uur JO 14-1
       
  11-feb 9-12 uur JO 8-3
    12-15 uur JO 14-2
       
  25-feb 9-12 uur JO 8-4
    12-15 uur JO 12-2
       
  04-mrt 9-12 uur JO 8-5
    12-15 uur JO 12-3
       
  11-mrt 9-12 uur JO 9-3
    12-15 uur JO 14-3
       
Onderling ruilen in overleg met de coördinator van de afdeling.  
Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!