Cookie beleid Best Vooruit

De website van Best Vooruit is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Vertrouwenspersoon

Vertrouwenspersoon en vertrouwenscontactpersoon.

Binnen een vrijwilligersorganisatie zoals Best Vooruit is de veiligheid van eenieder van groot belang. Het door het bestuur uitgezette veiligheidsbeleid stimuleert een gezonde omgangscultuur met daarbij passende normen en waarden. Met elkaar dienen wij die omgangscultuur te bewaken en elkaar daar, indien nodig, op aan te spreken. Bij misdragingen waarbij het direct aanspreken van lid/leden onmogelijk lijkt, kan men melding doen bij de vertrouwenspersoon: [email protected]

Meldprotocol binnen Best Vooruit

Dit protocol beschrijft hoe je moet handelen bij situaties waarbij sprake is van ongewenst gedrag en hoe en bij wie dit gemeld moet worden.

*Binnen Best Vooruit kan men via de email [email protected] melding doen van grensoverschrijdend gedrag of het vermoeden hiervan. Men kan zich ook rechtstreeks wenden tot de vertrouwenspersoon of de vertrouwenscontactpersoon.

*De door de vereniging aangestelde vertrouwenspersoon bevestigt ontvangst van de melding en zal op een objectieve wijze met de melding omgaan en mogelijk nadere informatie inwinnen.

*De vertrouwenspersoon informeert de voorzitter van Best Vooruit over de ingediende klacht.

*De vertrouwenscontactpersoon kan op dezelfde wijze als de vertrouwenspersoon ingeschakeld worden in die gevallen als boven omschreven. Gekozen is voor een vrouw om op deze manier ook het groeiend aantal meisjes/vrouwen in staat te stellen specifieke misdragingen te melden. Zij meldt dit bij de Vertrouwenspersoon.

*Het bestuur blijft verantwoordelijk om op een zo zorgvuldige manier met de melding om te gaan en mogelijk de gewenste maatregelen te treffen. Indien nodig kan het bestuur een beroep doen op interne- of externe deskundigen of nadere informatie inwinnen.

Naast dit protocol is het Protocol Ongewenst Gedrag van toepassing. In dit protocol worden de volgende onderwerpen behandeld:

  1. Intentie
  2. Definities met in het bijzonder de Verklaring Omtrent Gedrag (VOG)
  3. Uitgangspunten
  4. Meldingen van (vermoeden) ongewenst gedrag
  5. Klachtenbehandeling

Vertrouwenspersoon: W. der Kinderen

Vertrouwenscontactpersoon: Karin Steenbergen 06 - 537 28 059

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!