De leiders van de teams die te gast zijn, scheidsrechters en onze eigen teams kunnen terecht aan de wedstrijdtafel. Daar kan men informatie inwinnen over kleedlokaal, veld, aanvangstijd e.d. De vrijwilligers zullen de leiders een drankje (koffie, thee) aanbieden namens de club, en zullen voorkomende vragen beantwoorden en begeleiden bij eventuele calamiteiten. Men begeleidt de teams richting het juiste kleedlokaal.
Er zijn tevens plannen om scheidsrechters apart te laten ontvangen door de scheidsrechtercommissie.
Elk team van onze club zal 1 of 2 keer per seizoen aan de beurt komen om 2 vrijwilligers af te vaardigen. Tot de kerst 2022 wordt de wedstrijdtafel alleen nog maar ingezet tot en met O16, door de ouders van die teams. Ouders van de teams die aan de beurt zijn krijgen via de leider/trainer informatie wanneer dit is.
zaterdag
|
|
|
8.30-11.30
|
O8-O12
|
|
11.30-14.30
|
O13-O16
|
|
|
|
|
|
|
|
Om 11.30 uur dragen de vrijwilligers van de ochtend groep de actuele informatie en sleutels over aan de vrijwilligers voor de middag.
Er is een instructie en telefoonlijst beschikbaar. De vrijwilligers beheren een sleutel waarmee ze toegang tot de ruimten op ons complex hebben. Deze sleutel wordt uitgegeven door het kantine personeel en ook weer door hen ingenomen. Verder kunnen de coördinatoren hulp bieden aan de vrijwilligers, mochten er zaken niet duidelijk zijn.
De wedstrijdtafel wordt ingericht op het podium in de kantine, en zal met een banner duidelijk herkenbaar zijn.
Door deze opzet geven we een impuls aan onze gastvrijheid en betrekken we de teams en ouders bij de organisatie van onze club. In deze tijd, waarbij vrijwilligerswerk minder vanzelfsprekend wordt, is dat hard nodig om de vereniging samen draaiende te houden.
Vragen: bel met Arent van de Sande, Bestuurslid Voetbalzaken, tel 0651814943.